середа, 13 травня 2020 р.

BRAVE/СМІЛИВА/СМЕЛАЯ



"Не смійте вчити дівчаток бути податливими; вчіть хлопчиків не ґвалтувати"

  Такі жінки як Роуз Макгоуен для багатьох дівчаток стали предметом заздрості. Як і багато інших актрис Голлівуду і не тільки. Вона успішна та вродлива, багата та відома. Її життя еталон, взірець. Але ж мусять бути і скелети в шафі, бо… не буває ідеально, на жаль.  Ви будете здивовані, дізнавшись якою тернистою була її дорога і чого варта ціна, сплачена за успіх в Голлівуді.
  З книги можна винести багато уроків. Вона багато про що. Не лише про насилля, як вказано в описі книги на букінгах.
  Перш за все, книга про повагу до себе. Про боротьбу за своє місце в цьому світі. І про те, що ніхто не повинен поставити на тобі хрест через твою стать, чи колір шкіри, чи погляди релігійного або політичного характеру. Вона про любов до тієї людини всередині нас, якою ми хочемо бути, а не тієї, яку хоче бачити суспільство.
  А ще «Смілива» показує нам наскільки складною є робота акторів і який зворотній бік успіху в медійній сфері. Прослуховування, які тривають місяці і де тебе оглядають, як товар. Зйомки, які тривають роки і де кожну сцену потрібно проговорити сотні разів, щоб вийшов той самий ідеальний дубль з ідеального ракурсу. Голлівуд - це місце, де один невдалий твіт чи вчинок може внести до чорного списку продюсерів. А далі відсутність особистого життя, постійні переслідування і поступове знищення особистості .
  І, звісно, в цій книзі багато уваги приділяється насиллю. Це не лише фізичне, а й психологічне насилля, якому піддаються жінки. Актриси як ніхто розуміють його суть. Значна частина їх роботи бути красивими, бути бажаними. Чоловіки, з якими актриси стикаються на своєму кар’єрному шляху, на жаль, не завжди бачать Людину всередині них. Часом бачать лише іграшку для задоволення власних бажань. Роуз багато років стикалась з таким ставленням до себе і лише з часом знайшла можливість розповісти про це так, щоб її почули.
  Чому книгу варто читати? Щоб усвідомити наскільки важливим є особистий простір медійних осіб, які наслідки ваш необережний комент може мати для реальної людини по той бік екрану. І головне, наскільки важливою є боротьба за рівність, права жінок, фемінізм і головне, проти всіх видів насилля. 


Happy разместила цитату Хотя я благодарна Голливуду за опыт, который у меня был – командный дух на площадке, путешествия, приключения – я не верю, что должна Голливуду благодарственное письмо. Я должна ударить его по голове. Спасибо, что не защитил меня; спасибо, что продал меня; спасибо, что причинил мне боль. Конечно, давайте, скажите, как мне повезло.
Подробнее на livelib.ru:
https://www.livelib.ru/book/1002868682/quotes-smelaya-rouz-makgouen/~4
 "...Хоч я і вдячна Голлівуду за досвід, який у мене був - командний дух на майданчику, подорожі, пригоди - я не віру, що винна Голлівуду лист вдячності. Я повинна вдарити його по голові. Дякую, що не захистив мене; дякую, що продав мене; дякую, що завдав мені болю. Звісно, давайте, скажіть, як мені пощастило..."
Роуз Макгоуен "Смілива"

Немає коментарів:

Дописати коментар